Известие

Collapse
No announcement yet.

Ето и първия странен проблем за мен.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от jimmyfloyd
    Първоначално публикувано от mll
    Първоначално публикувано от jimmyfloyd
    ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
    П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
    ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
    не е лошо и каде лежи...
    Стига с тия перки,искам да съм коте
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от krasy k
      Първоначално публикувано от jimmyfloyd
      Първоначално публикувано от mll
      Първоначално публикувано от jimmyfloyd
      ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
      П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
      ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
      не е лошо и каде лежи...
      Стига с тия перки,искам да съм коте
      аз пък искам да съм конкретно тази котка от подписа на jimmyfloyd
      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

      Comment


      • #33
        Палиш мотора, пускаш помпата на климатика, изчакваш 1 мин.. Работи ли перката?
        Да
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от vovata
          Аз когато купих колата беше така - даваш контакт и перката върти кат луда,без значение от температурата !
          Температурния датчик и релетата бяха наред !
          Проблема беше в ПРЕСОСТАТА на климатика (намирасе под десния фар) - след смяната му перката се вкючва когато е нужно.Цена от 70 лв до 150 лв зависи кои ще ти го набута !
          Това е вярно щом още при включване на контакта вентилатора тръгва, а иначе съм съгласен с търтея вентилатора се върти когато трябва а не постоянно но мисля, че ще има възможност да спира само за малко на празен ход и при по студено време.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

          Comment


          • #35
            [quote=50 cent]
            Първоначално публикувано от "krasy k":g80bx6w8
            Първоначално публикувано от jimmyfloyd
            Първоначално публикувано от mll
            Първоначално публикувано от jimmyfloyd
            ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
            П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
            ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
            не е лошо и каде лежи...
            Стига с тия перки,искам да съм коте
            аз пък искам да съм конкретно тази котка от подписа на jimmyfloyd [/quote:g80bx6w8]
            ааайде няма нужда да си точно тази котка ще си точно тази ама на други крака хаахах
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

            Comment


            • #36
              Не тя перката отначало включва за 2, 3 секунди и после спира, но вътре в купето което се показва на уреда е, че не държи постояно 90 градуса ам вдига, пада, пак вдига и така.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от oem
                Не тя перката отначало включва за 2, 3 секунди и после спира, но вътре в купето което се показва на уреда е, че не държи постояно 90 градуса ам вдига, пада, пак вдига и така.
                ако искаш може още веднъж да ти напиша кое да смениш
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #38
                  Колега oem заповядай тук http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10376 не ти е далеко, да се запознаем пък току виж си решиш и проблемите.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от stenli
                    Колега oem заповядай тук http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10376 не ти е далеко, да се запознаем пък току виж си решиш и проблемите.
                    Точно с теб искам да се запозня. Днес идвах до сервиза да те търся, но не го намерих. Ходих при петър ли как се казваше пича в гаражчето в ляво от сеат сервиз. Пробвахме да закачим неговия тестер към компютъра, но не успяхме... и така де.. аз съм ти писал в ICQ веднъж. Сега ще ти драсна пак, па ако велзеш нека да поговорим.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      [quote=jimmyfloyd]
                      Първоначално публикувано от 50 cent
                      Първоначално публикувано от "krasy k":2ukwkk9j
                      Първоначално публикувано от jimmyfloyd
                      Първоначално публикувано от mll
                      Първоначално публикувано от jimmyfloyd
                      ако пробваш сичко и не се оправи виж радиатора може да се е задръстил нещо да го е ударило чисти се с пароструйка но внимателно...
                      П.П. говоря само за греенето,а за перката нямам и идея...
                      ...ало...Редута.....това коте не е лошо...
                      не е лошо и каде лежи...
                      Стига с тия перки,искам да съм коте
                      аз пък искам да съм конкретно тази котка от подписа на jimmyfloyd
                      ааайде няма нужда да си точно тази котка ще си точно тази ама на други крака хаахах [/quote:2ukwkk9j]
                      Опаааа. Поднасям ти най-искренните си извинения колега. Понякога съм малко несъобразителен.
                      А за перката не мога да съм на 100% сигурен защото не съм постоянно навън до колата за да слушам дали изключва и кога. Просто ноите маблюдения са, че я чувам всеки път когато излезна.
                      Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                      EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                      EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                      Comment


                      • #41
                        На домашните климатици перката се върти постоянно докато работят.
                        Защо тук се очаква да е различно?

                        Comment


                        • #42
                          Котки, климатици, безполезни спорове

                          Comment


                          • #43
                            Включен е. Той сам тръгва като запаля колата. Но днес примерно не го направи. Май само два пъти го направи тва. На огледа преди да я купя и онзи ден.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Осрахме темaтa малко с тия котки и перки. Моето мнение се покрива общо взето с мнението на Тътей. Термостат и датчик са за смяна на 100 %.
                              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                              Comment


                              • #45
                                ""Опаааа. Поднасям ти най-искренните си извинения колега. Понякога съм малко несъобразителен.
                                А за перката не мога да съм на 100% сигурен защото не съм постоянно навън до колата за да слушам дали изключва и кога. Просто ноите маблюдения са, че я чувам всеки път когато излезна.""

                                - Е няма проблем важното е смях да става и хората да научават за колите си каквото искат в случая малко се поовлякохме...
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

                                Comment

                                Working...
                                X